Excursions

Dimecres, 05 Setembre 2018 22:19

Una passejada per l'entorn. El paisatge i l'hàbitat de secà

(0 votes)

Aquesta excursió, realitzada el 10 d'agost de 2017, va suposar finalitzar amb la trilogia de descobriment del medi més proper, desprès dels itineraris realitzats pel nucli urbà i per l'entorn del barranc, a través d'un tomb pel paisatge que ens és més habitual: el terreny de secà. L'excursió va transcórrer per pel terme de les Aubagues i Montblanquets, amb inici i final al Coll del Poncet, en un recorregut aproximadament de 5 km.

Read 704 times Last modified on Dijous, 20 Setembre 2018 08:09

Sobre nosaltres

L’Associació Cultural L’Espona va sorgir l'any 2000 amb la voluntat de fomentar l’estudi i la divulgació de la història, la cultura i les tradicions pròpies de la Palma d’Ebre, i amb la intenció d’afavorir la solidaritat, el respecte i la tolerància, així com la interrelació i la convivència entre tots aquells que conformem el teixit social del poble. Des d'aleshores, organitza diferents iniciatives i activitats culturals i ofereix una sèrie de serveis tant als seus associats (que actualment superen el centenar) com a tot aquell que hi pugui estar interessat, així com al públic en general.
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account