Excursions

Dimecres, 05 Setembre 2018 22:18

Sortida als espais de la batalla de l'Ebre

(0 votes)

Repetint l'experiència de l'any anterior, el 6 d'agost de 2016 un grup quantiós de sòcies i socis vam pujar a l'autocar que L'Espona havia contractat per a visitar alguns dels escenaris més emblemàtics de la batalla de l'Ebre, de la mà del personal del COMEBE (Consorci Memorial dels Espais de la Batalla de l'Ebre). Concretament, la sortida va servir per a conèixer dos espais: el poble vell de Corbera i l'espai dels Quatre Camins, a Vilalba dels Arcs.

Read 625 times Last modified on Dijous, 20 Setembre 2018 08:09