MEMBRES DE LA JUNTA

La junta de l’associació actualment està formada per deu persones, que treballen en l’organització de les diferents activitats i que compten amb la col·laboració d’un grup de socis i simpatitzants (que supera amb escreix la quarantena); és tan important aquesta col·laboració que gran part de les activitats que es realitzen són propostes o peticions d’alguns d’ells.

PRESIDENT

Ricard Boqué Martí
SOTS-PRESIDENT

Ricard Sas Filella
SECRETARI

Francesc Filella Cubells
TRESORERA

Consol Alberich Sales
SOTS-TRESORERA

Teresina Sales Estiarte

VOCALS

Sergio Cuadrado Ciuraneta
M. Dolors Cubells Aymí
Imma Cubells Bartolomé
Olga Cubells Bartolomé
Oriol Vernet Pardell
Altres persones han format part de la Junta de l’associació en alguna de les seves etapes.
Un agraïment a totes elles per la seva contribució:

• Jordi Bartolomé
  • Eva Barrull