MEMBRES DE LA JUNTA

La junta de l’associació actualment està formada per vuit persones, que treballen en l’organització de les diferents activitats i que compten amb la col·laboració d’un grup de socis i simpatitzants (que supera amb escreix la quarantena); és tan important aquesta col·laboració que gran part de les activitats que es realitzen són propostes o peticions d’alguns d’ells.

PRESIDENT

Ricard Sas Filella
SOTS-PRESIDENT

Ricard Boqué Martí
SECRETARI

Francesc Filella Cubells
TRESORERA

Consol Alberich Sales

VOCALS

Sergio Cuadrado Ciuraneta
M. Dolors Cubells Aymí
Imma Cubells Bartolomé
Olga Cubells Bartolomé
Altres persones han format part de la Junta de l’associació en alguna de les seves etapes.
Un agraïment a totes elles per la seva contribució:

• Jordi Bartolomé
  • Eva Barrull
  • Iolanda Filella
  • Teresina Sales
  • Montse Quiñonero
  • Anna Miret
  • Cristina Escolà

Sobre nosaltres

L’Associació Cultural L’Espona va sorgir l'any 2000 amb la voluntat de fomentar l’estudi i la divulgació de la història, la cultura i les tradicions pròpies de la Palma d’Ebre, i amb la intenció d’afavorir la solidaritat, el respecte i la tolerància, així com la interrelació i la convivència entre tots aquells que conformem el teixit social del poble. Des d'aleshores, organitza diferents iniciatives i activitats culturals i ofereix una sèrie de serveis tant als seus associats (que actualment superen el centenar) com a tot aquell que hi pugui estar interessat, així com al públic en general.