Activitats

Dimarts, 24 Octubre 2017 21:55

Festa Major als anys seixanta (2010)

(0 votes)

L’any 2010, com que estàvem de festa, ja que l’associació feia deu anys, ho vam celebrar amb la construcció d’un envelat a la plaça de Catalunya, com el que es feia antigament, on després van tenir lloc dues sessions de ball: una de ball de vermut i una de ball de tarda. Una activitat, per altra banda, que havia estat llargament reclamada per part de molts socis i sòcies, que la recordaven amb nostàlgia. Així, l’activitat de recuperació en aquesta ocasió va consistir en la construcció d’un envelat a la plaça, similar al que es feia a la festa major dels anys seixanta. Es tractava, a més, de reviure tal com era el primer dia de la festa major cinquanta anys enrere.

Read 638 times Last modified on Dijous, 20 Setembre 2018 08:44