Activitats

Dimarts, 24 Octubre 2017 21:49

Festa del raïm (2008)

(0 votes)

La  festa  de l’any 2008 es  va dedicar  a la demostració i la participació  de  tots  els  assistents  en  diferents  tasques  relacionades  amb  el  raïm  i  la  seua  transformació  en vi. Cal tenir en compte, en aquest sentit, que a finals del segle XIX la irrupció de la fil•loxera  va  suposar  l’inici  d’un  canvi cabdal per al paisatge, l’economia i la societat de la Palma, així  com de molts  d’altres pobles del  nostre  entorn. La finalitat de l’activitat era, doncs, mostrar l’elaboració del vi a la  manera tradicional, des  que es cull el raïm al cep fins que es pisa i es guarda perquè fermenti, tot recuperant, a més,   la   petita   indústria   associada, consistent en l’elaboració d’altres productes fruit del raïm.

Read 592 times Last modified on Dijous, 20 Setembre 2018 08:46