Dijous, 06 Setembre 2018 12:04

El Parlar de la Palma d’Ebre (Ribera d’Ebre)

(0 votes)

Editat l’abril de 2001, recull la Tesi de Llicenciatura presentada per Olga Cubells a la Facultat de Lletres de la Universitat Rovira i Virgili un any abans i que va obtindre la qualificació d’Excelent per unanimitat. L’objectiu de l’estudi és fer una descripció al màxim de detallada i exhaustiva possible del parlar de la Palma d’Ebre, de manera que el treball es converteix en un estudi de microdialectologia, que pren com a base el registre col·loquial de la varietat geografia del català de la Palma. El pròleg del llibre correspon al professor Pere Navarro, director del treball.

Read 803 times Last modified on Dijous, 20 Setembre 2018 08:42

Sobre nosaltres

L’Associació Cultural L’Espona va sorgir l'any 2000 amb la voluntat de fomentar l’estudi i la divulgació de la història, la cultura i les tradicions pròpies de la Palma d’Ebre, i amb la intenció d’afavorir la solidaritat, el respecte i la tolerància, així com la interrelació i la convivència entre tots aquells que conformem el teixit social del poble. Des d'aleshores, organitza diferents iniciatives i activitats culturals i ofereix una sèrie de serveis tant als seus associats (que actualment superen el centenar) com a tot aquell que hi pugui estar interessat, així com al públic en general.
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account