Excursions

Dimecres, 05 Setembre 2018 22:14

Una passejada per l’entorn. L’aigua i l’hàbitat de barranc

(0 votes)

El 9 d'agost de 2014 es va dur a terme un itinerari per un dels bioespais més singulars del nostre entorn: l'espai del barranc. El barranc, on es troba l’origen del nostre assentament, durant molt de temps ha tingut una importància vital, però des de fa unes dècades ha quedat en un abandonament quasi absolut. L'itinerari va estar composat per set parades que, al llarg d'un recorregut de 3,4 Km, ens va portar per alguns dels indrets més característics d'aquest entorn.

Read 651 times Last modified on Dijous, 20 Setembre 2018 08:10

Sobre nosaltres

L’Associació Cultural L’Espona va sorgir l'any 2000 amb la voluntat de fomentar l’estudi i la divulgació de la història, la cultura i les tradicions pròpies de la Palma d’Ebre, i amb la intenció d’afavorir la solidaritat, el respecte i la tolerància, així com la interrelació i la convivència entre tots aquells que conformem el teixit social del poble. Des d'aleshores, organitza diferents iniciatives i activitats culturals i ofereix una sèrie de serveis tant als seus associats (que actualment superen el centenar) com a tot aquell que hi pugui estar interessat, així com al públic en general.
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account